Breaking up is hard to do!

Äntligen Lördag! Jaqueline stack just iväg på kalas och jag sitter kvar här med två lurvbollar och lyssnar på shanes! =)
Därav rubriken! :) Dom är helt enkelt kung!

Jag får en alldeles varm känsla i kroppen när jag hör dom =) Sen tänker jag även mycket på min älskade pappa! Som alltid lyssnade på dom här när vi var små.. <3


OJ!, måste in i duschen.. återkommer !;)


Såja.. Duschat & rastat hundarna! Dom hittade något spännande i skogen dom stod länge och sniffade på.. Jag vågade i n t e  gå och titta vad det var ;D

Nu tänkte jag väl göra i ordning lite :) Det ska jag!



Ha en trevligast bästigast kväll, ever!





PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: J

hej smulan! Alltså du hittar alltid sånna bilder som ser goda ut, så att jag vill s m a k a på dom du vet! Haha. Ses kl 18, in time!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback