GLAD PÅSK!

Måste jag väl ta och säga! :) Tiden går fort och det är redan påsk!


Igår blev jag av med storbordet, och det känns alldeles super! Nu har man ett fint dansgolv, som jag har börjat kalla det. Försöker få eric att köra lite dancemoves men det verkar inte funka.. Jag ska fortsätta försöka! (:


Igår var första vällingsdagen! Så otroligt söta dom är när dom spriiinger fram till skålen och surplar i sig. Fort går det också! Jag skulle ha tagit kort!..

Men kan göra det nästa gång :)










Dom bara växer och växer!
Och pussarna tar aaaldrig slut!


Nu måste jag vara social! Ha en himla bra påsk allesammans!


PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Hejhej:) Mamma hittade din blogg, fortfarande ett mysterum hur... (o.O) Tänkte bara kommentera bilderna på sötisarna... nu är det bara 20 dagar kvar tills vi kommer ;) Har redan startat en blogg, kika gärna in (:

Ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback