=)))

BLINK PLATÅSANDALETT


För kanske en vecka sen rullade dessa skor in till konsums post avdelning och sen till mig!
Jag själv tycker dom är as läckra!


Modell med lite rundad och ihålig klack, ca 11,5 cm hög.
Remomtag över framfoten och dekorspänne.
Ställbar hälrem med spänne.
Klädd platå fram ca 1,5 cm hög.
Ovandel av syntetlack.
Foder av silverfärgad syntet.
Mjukt stoppad innersula.
Yttersula av tunn gummi.




Jag börjar känna hur det riktigt gräver i magen, jag måste ha MAAT!.. Frukost! :)
Helt klart,.
Tänkte vara duktig och skriva en inlägg, men nu blev jag, som sagt,. alldeles för hungrig.

Ska även lägga in mer på valpisarna sen, eftersom dom har öppnat ögonen och busar..

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny & Kajsa

Hej Elin!

Pratade med din mamma idag o hon tipsa mig om din sida. Nu fick ja äntligen se henne den underbara "donnan" o nyblivna mamman Xena. Guuud va fin hon är...lika fin som matte. Vad kul att det blev så fina valpar oxå...JÄTTEROLIGT!!! Men det är ju klart med den mamman så kan ju inget gå fel. Kan knappt vänta tills fler bilder kommer på mammsen o bebisarna. Mormor Kajsa hälsar så mycket hon med. Kram på er så länge så hörs vi av...Jenny

2009-04-07 @ 21:46:35
Postat av: Jenny & Kajsa

PS. Skorna är aaaaas coooooola....fan va snygga!

2009-04-07 @ 21:49:23
Postat av: Elin Nilsson

Men hej!

Visst är dom underbara?! Jag la ut några nya bilder nu som ni kan titta på. Ska ta kort på dom när dom går till attack på vällingskålen! haha..

PRECIS! Dom är ju så fina båda två, både Kajsa & Xena. Hon är min lilla ögonsten!

Hela familjen här hälsar tillbaka! Är lite synd att vi bor så långt ifrån varann. Kram på er :) (..och taack för sko kommentaren! Dom ÄR verkligen tuffa på!, nu vill man ju bara att det ska bli sommar, annars ramlar man nästan runt lite på isfläckarna i sånna skor, haha!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback