Ännu en morron och solen lyser!


SOLEN SKINER & FÅGLARNA KVITTRAR!

Kan det bli så mycket bättre än så?
Nu har alla sex valpar, mer eller mindre, öppnat deras små ögon.
Dom har även förstått att nu kan dom följa efter mamma om hon går.
This is NOT good. Haha! Har redan haft fem som har försökt följa med ut på golvet!.
;)

Hur som helst.. Ni läste den där listan jag hade i förra inlägget?
Hmm.. Lite pinsamt, men INGET blev av.. Tyvärr alltså.. Jag ber om ursäkt till mig själv (=
Däremot har jag äntligen fått hem dessa filmer jag har trånat efter, för att pappa ska kunna se nånting iaf! Nog för att jag tror han vet hur han gör när han laddar hem åså, och att han har massa filmer hemma, MEN det kändes bra!


Idag ska jag däremot på stan och ta mig en kaffe kopp.. Hehe.. skrattar lite, för jag sa det så roligt när jag skrev de..
Så, hur som helst.. Tänkte springa ut en sväng med Halle, sen tror jag att jag skippar duschen, duschade ju trotsallt igår kväll.. Men det är så skönt att känna sig riiiktigt fräsh! Så vi får se :)

CYYA!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback