Torsdagen redan slut!

Fasen vad dagarna går fort! Om två minuter är det Fredag =) Känns skönt, för de betyder att sötnosen dyker upp inom en vecka!.. Det känns bra..

Idag har jag slappat som ett as.. Gjorde nyss stripppppes & kebbabes! det var gott, kändes INTE nyttigt, såhär på kvällskvisten, men yeah yeah.. Hanna och Emsan kom hem från kalles och hanna åt upp resterande ;P
Hanna är min slakstratt.. Näe, jag skoja bara...

Såg en film idag på sexan, sophie hann se slutet.. Hon undrade vad jag egentligen såg på.. Den var äcklig., Slet ut piercingar och sånt, usch. Jag gömde mig under kudden och påbörjade en högljudd daganalys! Kom inte fram till mycket,

NU är det fredag.. Vi har inte bestämt oss för vad vi ska göra imorron.. Busen ska på nån invigning i kostym, sött! Jag tänkte inte vara finklädd imorron, varesig fest eller inte.. har inget att klä upp mig så till =)

Nu ska jag gå och röka en cigg sen tror jag faktiskt jag lägger mig i sängen, skriver lite privat shit och läser min bok.
De känns som de!

Idag var jag tråkig, i know. Jag gott gör er imorron. PROMISE!

Puss & Hej!



Kanske vi syns, du gladeliga krog!

En Helt Galen Kalles Krog!

(vinter.. brr!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback