tillbaka..

Hann inte byta så många ord med min kära vän eftersom hon försvann igen, haha. Men hon skulle vara tillbaka strax.
Vet väl inte om jag var så pepp på Luleå vid den här tiden. Visserligen så älskar jag att både köra & åka bil, speciellt natt-tid, men jag känner mig lite pumsig ;>

Jag skyller på att jag och Emelie lekte kurragömma med väktaren på Ica idag.
Är det inte irriterande att bara för man kommer in som ungdom så är det självklart att dom ska ligga bakom en som en blodigel? Tycker det är helt absurt! Vad ska jag plocka på mig? Salami? en snickers? Kom igen!
Tycker det är kränkande att flyga på någon så fort dom klivit in genom dörren. Och sen, har det någonsin hänt när jag varit och handlat med tillexempel Mamma? -Nej..
Aja.. Nog om de.. Nu ska jag stoppa in mobilen i laddaren för den dog alldeles precis.

Tack och hej!, och sovgott (=

Slänger in en bild! Den är självklart tagen i mitt kök, haha, som alla andra, i stort sett :)



PPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback