Jahapp..!

Ja då var det söndag igen.. Känns väl både skönt & inte., Fredagen blev hur bra som helst.. Vinkväll hos Jaqueline, det var supermysigt! Kommer bilder, men måste låna sandras kamerasladd för min har fuckat upp sig! typiskt...
Igår var det braveheart som gällde!, jag såg hela! =) Vissa andra somnade tusentals gånger.

Aja, jag har inte ens något roligt att skriva faktiskt... Jag har duschat, det var skönt.. Sen svarat lite på facebook och nu snart MÅSTE jag städa.. suck.. Jag har en kopp här brevid mig med gammalt kaffe som har blivit skit skumt... Den har som stått gömd bakom en högtalare, så den har nog stått där i fem dagar nu! USCH! Hur ska jag klara detta...

Belata räkningarna måste jag också göra...  Vafan, är ju bara trista grejer idag.!

Aja, back to reality!

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback