Im back!

Nu är jag tillbaka! Det har varit lite struligt här på sista tiden, anledningen till varför jag faktiskt inte vart här är egentligen för att min dator valde att la av. Varför? -Ingen aning! Man kan inte låta bli att börja fundera på vad jag egentligen har gjort min dator för ont någonsin? Jag som alltid står vid hans sida och skryter om han fast alla säger "Uhh.. Dell?!.. Köp en DATOR"
Så itt vet jag :P
Men men, hur som helst så har ja pappas dator nu..

Igår var en speciell dag, inte alls så rolig som jag trodde den skulle vara, Nä, det slutade med att jag for hem kring halv- tolv, tolv? Tror jag..
Sen invänta samtal från fylleskallen som dock var alldeles för klantig & somnade!..

Nu ska jag och hämta brudarna! "Efterfestsbrudarna" som jag ska kalla dom nu ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback