Då var det söndag igen..

Som vanligt.. Men måste säga att veckorna går rysligt fort! Det är nästan skrämmande.- fast just nu vill jag att dom ska gå fort ;)

Förutom att jag lyssnar på världens bästa låt, gör jag inte så mycket.. Emelie & Sandra sitter i vardagsrummet och pratar.. Hör lite mummel då och då, när musiken tystnar lite.

Saker jag måste/borde bli bättre på:

* Gå och pissa när jag är pissnödig!!!!
* Sluta äta bara för att jag inte har nånting att göra, haha ;)
* Sluta vara rädd för att ta tag i saker.

Sen kan jag väl inte komma på något mer.. Ska göra mitt bästa!

Gårdagen var så otroligt skön! Vi låg bara hemma hela kvällen.. Grannen gick bärsärkargång, men det är en annan femma.. Iofs inte någonting man inte är van i det här huset.. suck.. Men jag passar nog in här, antar jag.. Haha





Hittade en bild från när vi var och festade i älvsbyn i somras.. Denna kväll är för mig, OFÖRGLÖMLIG!
Man skulle väl kunna säga att jag vet hur älvsbyn ser ut.. Haha.. Jisses! never again... Men den började bra iaf!





I fredas gav vi oss på Martini... Vi gjorde faktiskt så att vi blandade martini & smultroncider.. Funkade faktiskt =)
Måste erkänna att man kunde bli lite less efter några stycken, så då var det perfekt att ta en öl emellanåt.. Blev en bra, men tidig kväll.. Så otrooligt skönt!..
Vill bara säga en sak för att retas!, Emelie! du skulle ha följt med mej ;D

Nä.. Undra om man skulle ta och städa lite.. Är lite galet i köket!

saknar dig sötöga

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback