Då var de kväller!

Vaffåå gör dom på detta vise?
Ja ibland vet man inte, ibland vet jag inte ens själv varför jag gör som jag gör. Antar det finns någon mening med det också. haha.

Det har varit en lugn kväll, vilket har varit riktigt skönt! Sov alldeles för länge idag, jag som brukar vara morgonpigg (wtf?!)
Jag kommer inte ens säga när jag faktiskt klev upp! Nä.. imorron blir det andra bullar. Upp mycke mycke tidigare..

Hur som haver, idag vaknade vi, som sagt, hrfm.. sent.. alla tre, fast emelie gick upp först! Efter nån timma for vi till ica och handlade lite, sophie & nicklas följde också med. Dom behövde en massa SNARRAZ för deras "spel-vecka" som dom just har inlett. =) Dom är roliga!

Sen har vi bara vart hemma!

Nu rusade Hanna in genom dörren, hon pratar nånting om att fara till lule?... NU?? Klockan tolv en måndagnatt? Bara för att ha nånting att göra.. haha! Hoppas det inte slutar som förra gången när vi for till umeå då ;P Det resulterade med en krock och övernattning på skellefteå sjukhus!..

Dom är galna.. Detta måste diskuteras!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback