You take me where i never been..

You are my african queen.. tralala =) Bra låt det där faktiskt! Den är som mysig..

Idag har jag inte hunnit göra mycket, i stort sett enbart klivit upp. Jag har ätit några av hannas cheezeballs ;D Kanske fyra - fem stycken om jag ska vara mer exakt. Sen lite mjölk. Borde väl äta nån mer riktig frukost. Men jag ska, jag ska!

Idag måste jag tvätta, men tänkte göra det lite senare.. Allt måste fixas! Så är de, så är de..

Åh jag har verkligen skriv torka.. Är jag så tråkig just nu? Haha!

Äh, nu lägger jag mig i sängen och läser min bok. Eller först gör jag en värdig macka för de.! Mums.. :)

Imorron kommer sandra hem, wiii!

Puss hej!

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har en fin present till dig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback