Trasig dator!

Eller inte?

Här har man plågats i flera dagar eftersom dumburken valde att lägga av, sen helt plötsligt hittar jag sandra framför den.. Min fungerande (?) dator??,.-

Såhär lät det, nånting i stil med:


Jag- Vafan gör du?
Sandra- Ehh....vaa?
Jag- Du sitter ju på min dator?! (observera, inte ordligt! Mamma hann missförstå när jag berättade historien för henne)
Sandra- Ehh.. jaa?
(Hanna joinar sovrummet)
Jag- Vafan hanna, datorn är ju igång?
Hanna- Ja? Jag har suttit på den varenda dag när du har varit borta, hihi.
Jag- Men vafan, och ingen säger något? Jag har ju bara hunnit klaga på det över tio ggr, och det är bara idag!
Hanna- Äh, men.. Jag tänkte nog inte på att du har sagt nått sånt faktiskt..

Hahaha!

Ja vad ska man säga!.. Den funkar nu iaf, det är verkligen tur.. För det är pappas dator.. Fick låna den här när min pajade ;) suckolåmas! Men på lördag är det jag som är KALASBARN! Och då får jag en ny av min mamma och min pappa.. Thankz!

Ja ni.. Snart har man funnits i 20 år!,.- Det är egentligen ingenting.. Eller missförstå mig inte, det är massor!
Men egentligen inte Länge, men jag tycker definitivt det är den "viktigaste" tiden. Från bäbbe till "vuxen" ;) Jisses, hur ska detta sluta..

Flög in på en tjejs blogg och hittade en grej jag vill göra, så ska göra det nu innan jag lägger mig och lyssnar på min ljudbok och slumrar in..
Har snott det från Hannahborg.blogg.se ,.-
Bäst att skriva så hon inte börjar kasta grejer på mig =) Det hade varit tråkigt...

1. Är han svensk? - Ja
2. Är han i din ålder? - Ja
3. Är han lång? - Ja
4. Är han mogen eller omogen? - Mogen
5. Är han snygg, söt, fin eller vacker? - Han är snygg, söt, fin OCH vacker..
6. Är han oskuld? - Nej
7. Är han okysst? - Nej
8. Är han snäll? - Jaaa!
9. Är han lätt att prata med om allting? - mjaoaea, jodå
10. Är han lätt att skratta med? - haha, jååå!
11. Brukar han skämta om att ni ska gå in på toa och ha sex? - haha, suck.. inga kommentarer
12. Är han populär i hans skola? - går ej skola
13. Är han mobbad? - näjjö!
14. Är han blyg? -  nej
15. Är han framåt? - Jaa
16. Har han någongång gjort dig ledsen? - Mjo..
17. Har han någongång gjort dig glad? - Varenda dag
18. Om du är ledsen, kan du prata med honom då? - Självklart
19. Om du är glad, delar han glädjen med dig då? - Var inte frågan konstigt formulerad? :S
20. Brukar du eller han betala saker? - Han.. kan bero på att jag är luspank för tillfället =/
21. Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? - Nej
22. Brukar du krama honom mer än 10/kväll? - Definitivt!
23. Tycker han att du är jobbig ibland? - Haha,. kan mycket väl hända!! ;D
24. Tycker han att du är snäll och rolig? - jååå.. hihi
25. Har du sovit hos honom någon gång? - Nej
26. Har ni duschat ihop? - Nää, faktiskt inte
27. Brukar du tänka på honom? - I stortsett varje sekund som går
28. Brukar du sakna honom? - samma svar som ovanstående fråga
29. Brukar du fälla tårar för honom? - har hänt
30. Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara då? - Jag kommer nu & far aldrig mer tillbaka.. =)


Såja, det där blev man ju inge trött av ;D ,.-
Min älskling läser aldrig min blogg, mohaha, så jag kan skriva vaaaaaaad jag vill.. Hihi :D

nä, nu måste jag sova,.- klockan är fan halv fyra... fuck fuck fuck IT ...

Imorron fredag:

* Nykterhet!
* Kioskpiraten (jag & sophie kommer se ut som hungriga bestar!!)
* Sen möjligtvis lite dator hos sophie, om det inte dyker upp massa folk här..
* Annars har nog inte sophie något emot att hyra en film eller något som vi kan se..

NU!, nanna kudde, lägga mig i fodralet, krypa ner i puppan, lägga igen dom små, kuttra ner mig.. Ja välj vad ni vill.. Men sova ska jag..

Sovgott mina vänner..



(hatar dock min profil här, yuck!)

MEN....

Jag älskar min Pirre
, Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Har du snott min lista :O slänger saker på haha skoja :) helt okej haha! Oj det var många tips du gav, fan vad bra! Skall skriva in dom idag i ett inlägg så fler kan få dela med sig av detta :) Nej gud de tär så fult med tjejer i stövlar som går liksom med bara ben! Ursch ursch. Jag har bara stuprörsjeans eftersom jag e kort. Har jag mer vida ser man mig knappt ^^ Och jag hatar jeans, har inte använt jeans på 2 år typ. kanske en enstaka gång då och då, tkr de sitter för tight vid magen ^^ man måste kunna äta mkt utan att det ska spännas åt liksom haha. Legggins/tights använder jag hehe. Skall ta till mig strumpknepet av dig :) när jag hittar ett par stövlar, för det ska jag! Då ska jag visa en bild så håll utkik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback