Torsdag!

Ny dag med nya möjligheter! Har hunnit vara på den där jäkla basinformationen på AF.. Boooring!
men bra att jag tog mig upp i bra tid iaf! :)

Träffade peder, anders & bettan också.. :P Karlarna var på samma möte och jag såg dom inte ens.. haha! Sen har jag då bara hunnit göra INGENTING! ,.- eller tjae, jag gnällde om att jag var hungrig och en tapper sofia gav matförslag, så det fick bli spaghetti & köttfärssås. Jag hade redan köttfärsen klar, så det var bara att koka spaghettin. Det var super gott, men fick i mig kanske 5 tuggor, sen var det stopp...

Nu sitter jag och väntar på att mysan ska dyka upp.. <3 Hon borde komma snart, det var ett tag sen vi pratade.. Jag tror jag ska gå och göra mig en kopp kaffe.. Men är så irriterande för jag har fortfarande pappas dator, och orkar inte ladda hem en massa låtar, när jag snart får min! Sen dom låtarna jag faktiskt har orkat ladda hem börjar jag bli fett less!
Så får springa och slå på låtar från youtube heeeeeeeela tiden!,.- Suck.


Nu kom soffiproppi! Nu ska vi och tanka :)

wiihoo! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback