Jag överlevde! (har glömt publicera detta, alltså gårdagens inlägg ;P )

Idag, 09.45, sattes denna P-stav in i min arm och jag var SÅ rädd!
Men... Jag överlevde.. pjuh.. Gjorde dock inte alls ont.. Men jag var rädd, så rädd!
Jag sa till barnmorskan att jag är nog egentligen inte rädd för själva smärtan..
Utan tanken på att hon ska kötta in en fet kanyl i min arm skrämmer mig.. Men allt gick bra :) Ska vi se om de funkar bra på mig då.. Det återstår att se.. :P

Satte och tänkte lite till på vad jag skrev förra gången och tänkte även lite på älskling..

Jag älskar hans ruffsiga hår när han precis har vaknat!, Att han hur lätt som helst kan få mig på bra humör genom att bara titta på mig med hans oskyldiga ögon, tills jag börjar le. Den otroligt sköna känslan när han kysser mig i nacken. De där gulliga ansiktsuttrycket han gör när han ska berätta något spännande han har varit med om. Jag älskar sätter på hur mina händer känns så otroligt små inuti hans. Hur han erbjuder tröjan när det är svinkallt ute och han bara har en t-shirt under. Hur han ser ut som ett litet barn när han sover, fast han är en riktig tuffing när han är vaken ;) Och det där söta ansiktsuttrycket han får när han råkar få mig att säga Aj. <3



Hittade en, hmm.. slags dikt?

Det var en gång en tjej som hade fötts med ett genetiskt fel.
Hon var blind. Och hon önskade inget mer än att få se världen.
Hon sa till sin pojkvän :
Om jag bara kunde se så skulle jag gifta mig med dig, två veckor senare donerade någon ett par ögon till henne.
Hon kunde se, då frågade hennes pojkvän om de skulle gifta sig.
Men när flickan såg att han var blind så vägrade hon och lämnade honom.
Det sista hon hörde från honom var ett brev.
I brevet stog det : Okej, älskling lämna mig om det verkligen är ditt val.
Men lova mig en sak!
Ta hand om mina ögon..

 Den är som vacker, men hemsk också!!

Hursomhelst, idag har jag varit med mammis på en liten shoppisrundis.. :) Vi ramlade över lite småsaker bara.. Sen fixade jag till lite i lägenheten när jag kom hem..
Sen kom sandrisen över, och vi har suttit och druckit lite kaffe & pratat..
Sandra har varit duktig och har faktiskt druckit 1 och en halv kopp! Tror hon mest var ute efter mina kakor ;D Hon fick det till.. men jag vet inte.. haha! Snart ska hon då komma tillbaka iaf, hon skulle bara springa hem och diska,.-
Jag hade väl tänkt se ett gossip avsnitt medans, men jag fastnade här.. Tror dock jag hinner ändå, Sandra har en tendens att vara seg seg seg! hoppas hon kommer ihåg kamerasladden! garr ;D

Hur som haver, jag vill ha SNÖ SNÖ SNÖ! Kolla så ***** snyggt!!





Jag vet dock att jag kommer att ångra mig en efter en månads snö.. men det är ju så mysigt! Eller hur?
Under min och emelies stockholmsresa träffade vi på en snöstorm..
Det var inge roligt,. -det var sån här blask snö/regn.-
Jag har inte hunnit berätta om den, men det kommer..
Det slutade iaf med att vi var tvungna att ta tåget ner.. Men berättar mer detaljer sen. (btw ungefär det värsta jag gjort) fast hade ändå kul!


 WTF?! Jag ser ut som stighelmer.. Jag vart just rädd för min egen skugga. Ser ett stort svart klot med en "spjåjing" på! haha! Lite roar små.. Slänger in en bild på stig helmer a.k.a mig..



Där har vi han! Där är locken som jag tydligen också har...


How about a nice cup of shut the fuck up?

Klockrent..

Påhittande, söt, ängel & fantasifull! =) Det är tydligen jag!,.- vad är ni? ;P

A= Sexig
B= Överraskande
C= Delar med sig
D= Säker
E= Påhittande
F= sviker aldrig
G= Rolig
H= Är alltid där
I= Ängel
J= Delar med sig
K= Får Alltid Vad Han/Hon vill Ha
L= Söt
M= Cool
N= Fantasifull
O= Skyddar kompisen
P= Skön
R= Får Fett Me Tjejer/killar
S= Håller kontakten bra
T= Bråkig
U= Trevlig
V= Ljuger aldrig
W= Mycket tålamod
X= Kul
Y= Livlig
Z= Bra på att lyssna
Å= Artig
Ä= Går inte bakom ryggen
Ö= Oemotståndlig

Hahaha.. Undra vem det är som orkar sitta och komma på sånt här egentligen? :)

Här har ni en rolig historia..
Jag har inte så mycket att berätta om idag, så ni får lite olika skitsaker ;D

Det var en gång en polis som jävlades med en skurk i finkan.
- Jag ställer dig en gåta, sa polisen. Klarar du den släpper jag dig fri. Förstått?
- Mmm... - Vad är det som har 4 hjul och rullar? - Lätt! Det är en bil, svarade skurken.
- Jo, men du svarade inte rätt, för du sa inte om det var en Audi eller Volvo.
Vi tar en till. Vad är det som har 2 hjul och rullar?
- En motorcykel?
- Njaaaa.... Du sa aldrig om det var en Yamaha eller Honda.
- Men shit, suckade skurken, okej, här har du en gåta av mig.
Vad är det som går runt på gatan och säljer sig?
- Hehe lätt! skrattade polisen. Det är en hora.
- Jo, men du sa aldrig om det var din mamma eller din syster.



Mamman frågar sin dotter:
- Vad ska du göra om du blir förföljd av en våldtäktsman?
- Jag skulle dra upp kjolen, så att han drar ner byxorna.
- Men flicka! Är du helt från vettet!?
- Men mamma, tänk lite. Vem springer snabbast?
En man med byxorna nere, eller en tjej med kjolen uppe?


HAHAHAHA LÄS DENNA!

Polisen stoppar en bil och gratulerar föraren:
Grattis! ni är den tusende bilisten som har kommit ihåg säkerhetesbältet. Ni har vunnit 10.000 kronor.
Vad tänker du använda dom till?
-Ja jag tror att jag skall ta körkort säger föraren.
Så säger kvinnan på passagerarplatsen:
-Lyssna inte på honom! Han säger så mycket dumt när han har druckit..
Då säger en man i baksätet:
-Klantskallar! Ja visste att vi inte skulle komma långt i stulen bil.
Pinsam tystnad tills man hör dovt från bagageutrymmet:
-Har vi kommit över gränsen än ?


Och för den som orkar läsa, haha!


Tre kvinnor samlas; en singel, en förlovad och den tredje är gift.
De bestämmer sig för att ta reda på hur man bäst förför en man.
Samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och ha välmålade ögon som en överraskning till sin partner.
Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått...
Singeltjejen, som haft en blind-date:
- Så fort han öppnade dörren och såg mig i utstyrseln skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet...
Den förlovade tjejen: - Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så att han kunde se vad jag hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken.
Den gifta tjejen: - Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog TV-kontrollen i handen och sa:
- Hörru Batman, vad blir det för mat idag??

Hahaha! Hejs :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

Postat av: Hannah

Haha ja jag ser det sj framför mig och det är inte vackert haha! Jag är 157-158 någonstans där haha.

Naw, vad söt du är :) Jag hittade, eller min kille rättaresagt hittade ett par as snygga mc kängor på Scorett och de satt tight :O dock såg min fot för oproportionelig ut. Typ stena line fötter som i converse skor!

2008-10-28 @ 16:37:31
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback