Happy Halloweeeen!

Nu är det halloween.. igen! Tiden går så fruktansvärt fort!!

Visste ni att halloween kom till sverige kring 1990? Jag tror det ursprungligen kommer från Irland faktiskt :P
Konstigt med dessa traditioner.. Jag kommer ihåg hur roligt jag tyckte det var som barn, att gå ut och busa! Godis eller bus?! Haha, har en liten rolig historia faktiskt.

Kommer inte riktigt ihåg vem vi hade med oss, men det var nån som inte fick äta godis. Så vi sa Frukt eller bus?!
Och en tant tittar fundersamt på oss en längre stund, tills hon tillslut säger " - Jag tror jag kan en vindruva." säger hon och sträcker sig fram och tar en vindruva.. Säger tack och hejdå, stänger dörren.

hahaha! Som vi skrattade! ;D
minnen, minnen..

Jag tror även det var den kvällen vi var själva hos pappa och vi såg blair witch project! Den är fan äcklig alltså, har ni sett tvåan? CREEPY SHIT! Uhhh... Jag hatar ungar i skräckfilmer!

Jag har grubblat lite över varför dom flesta gör det och kom fram till att jag tror de är för att dom alltid är så oskyldiga. Man är ju inte rädd för barn.. Dom är så små & oskyldiga, gör inte en fluga förnär.. Eller aa.. endel äter dom.. men ni förstår vad jag menar säkert! (= Därför tror jag det är extra obehagligt!





Nu kom posten! Då ska vi se vad man fick idag...

(hämtar posten..)

Hmmss.. Från trygghansa, vad fan är det nudå..

*inte en räkning, snälla, inte en räkning*


(kollar)

EN RÄKNING! självfallet.. Vad annars?!
Hemförsäkringen, betala senast 2008 12 01, 544 kronor.. Suck vad jag HATAR räkningar!




Iaf, jag kan inte bestämma mig för vad jag vill göra ikväll!! varför ska det vara så svåååååååårt?! Antingen så vill man festa, eller så inte! Visst? Men jag kan verkligen inte bestämma mig.. suck.. jag gillar inte mig själv just nu! Jag är så svamlig, kan ju inte ens bestämma mig för vad jag ska äta!
Det löser sig!


Hade jag haft en scanner så hade jag scannat in korten jag fick av My igår, det var så jävla fint & sött gjort! Fick två vykort där det står jätte fina texter, den ena är "tro på dig själv" och den andra är "En vän" åsså har hon skrivit på baksidorna..



GÅRDAGEN! :
Mysan kom förbi och tjattrade med mig och jag fick dom fina korten. Sen for jag och Sophie till dollarstore och handlade goooooooooooodis och "snääkz" som vi brukar säga.. Det bestod av:
* Sockervadd
* Skummbollar (?)
* Remmar

Sen drog vi en fuling och käkade på max också, MUMS! Fast, sunes for the win! Men, dom har inte drive in.. DAMN YOU SUNES!
Den som kom på drive in, anser jag vara rysligt clever!

Iaf så for vi och hämtade Emmis blemmis, (troor hon hatar det smeknamnet).. Såå.. Emma a.k.a kackoneger!
Vi for hem till mig, sophie drack fyra liter té och jag och emma kanske en kopp var ;D hon är rolig!!!
Sen såg vi Are you scared, jag somnade.. Jag har redan sett den med hanna typ i förrgår. Men vi började prata om det, typ "Skulle du göra det här för mig?" Haha.. Detta var vad vi kom fram till:

Emma - Hon kunde inte göra mycket, hon skulle inte stoppa in handen i ett akvarium fullt med långbenspindlar för att få upp nyckeln som skulle rädda mitt liv. (Kanske om dom var döda)
När jag frågade henne om hon skulle kunna såga av sin fot fick jag svaret "Med motorsåg eller vanlig?" Så, kanske att det skulle ha gått med motorsåg, who knows..  Hon skulle inte låta ett stort kryp krypa i näsan och inte heller ta i kackerlackor.
Däremot kontrade emma med "Jag skulle kunna ha sex med psykopaten för att ni skulle få överleva?" i slutet.. hehe

Sophie - var liiiite mer pålitlig, men kommer det grodor så är jag fucked!
Hon skulle göra i princip allt förutom ta, se eller lukta på grodor, död som levande.

Bra att veta, bra att veta ;D

Jag sa, att jag skulle inte hoppa ner i en grop full med kanyler, nej! uuuuhh.. det skulle inte jag våga.. Jag är rädd för kanyler..

Påtal om det så drömde jag fan om kanyler.. Haha, tänker inte gå in på  det.. Men fan va skumt...

Igår när jag somnade när dom såg film, sa sophie någonting, emma svarade och jag vaknade typ upp och ropade "BH:n!!" Ehh, efter några sekunders tystnad sa sophie, "-Du sov va?" Hahaha..
eller jag var som vaken fast jag sov, ni vet?

Nä, nu orkar ju snart ingen läsa.. Nu pyser jag! Tjoo

Kommentarer
Postat av: Emma

DU SKA FESTA! Nu ska jag ringa dig och liksom övertala dig din lilla fisis!





Det kan ju bli roligt! :)

Och om man inte är taggad så får man väl bli det!

Så, börja tagga upp, he på lite party musik!!

Postat av: My

du ska INTE festa ;D du ska se idol med mig & festa IMORRN ;P hahaha PUSS

2008-10-31 @ 13:52:29
URL: http://misanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback