Tröttheten har fångat mig..

Jag är trött hela tiden.. Jag är trött, har ont i huvudet och självklart ska man ha mensvärk på det också! Of fucking course ;D

Haha igår packade jag och sophie ihop lite av deras grejor till flytten. Vi hittade en massa gamla kort som vi satte oss och tittade på =)

Sen kom det en bild på en person jag inte kommer nämna vid namn ;D Haha!

Jag: Åh, jag kommer ihåg, han luktade alltid så gott!
Sophie: Tycker han luktar lite gott än idag.
Jag: Gör han?
Sophie: Eh ja? Har du inte luktat på han?

Hahahaha!

Fan va tiden har gått fort alltså! Helt sjukt..



Funderar på att köpa lite löshår, bara för att det var så hiiiiiiimla länge sen! Kan inte riktigt bestämma mig, men jag tror det! =)
Mest troligt har jag beställt nu.. Hon skulle checka nå grejer :P


Caroline af Ugglas for the win!


Har nyss pratat med älskling, han är så söt att jag vill äta upp honom! Mums ;>

Nä nu ska jag spela lite onlinespel ;P

Kommentarer
Postat av: Hannah

ja det är så roligt :D det är så himla ointressant, men det är så sött ja. Det bara glimtar i deras ögon haha :d

Postat av: Hannah

Menar du dom med rosetternaa? Jag köpte dom på Bianco förra sommaren :)

2008-11-11 @ 16:14:31
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback