Trocca ftw!

Im drinking trocadero! =) yummie!
"Norrlands läsk" - tragiskt ;>


Pratar med sophie i telefon och hon sjunger Yayaya coco jambo yayaye!
Det låter utomordentligt vackert!


Intern intern, "det var en gång en råtta" ... Haha. Jag mår inte bra :P

Hejn jär it värt na!


Nu ska jag sno min mammas bil och hämta sophie och RÄÄÄÄIIDA statoil..
Jag och rädisan!
Fan va coolt, SÅ hennes nya smeknamn :]

Jag sjunger; Im a happy little girl,
in a happy little world,
who wants to kill everybody

och sophie a.k.a rädisan, kontrar med "and eat their birds" (?!?)
w00t? ;D


Festade i lule igår, var skit jävla kul.. Jävla knallkork blev jag dock, trodde jag skulle dö idag av huvudvärken, men det var så värt det =) tequila & jag? - b a d combination...
Jag skadade mitt knä, ajaj vad ont det gör... men serri serri, NU PYSER JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback