Stressen hittar dig ändå..

Vart du än är och hur mycket pengar du än äger!, thats life you know..


Jag och emmis har suttit och tittat på gossip girl och kliat varann, värt värt värt!!
Har även suttit och läst lite sant & falskt frågor från ett spel som jag har, vi höll på att svimma av denna:

Om en kvinna inte känner för sex ska hon inte heller ställa upp bara för att göra mannen nöjd.


Så vad säger ni, Sant eller falskt?

berättar i nästa inlägg ;D



Madagaskar 2 håller på att laddas hem, så nu ska vi färga emmas hår, sen se filmen, fast FÖRST ska jag röka en cigg och möjligtvis dricka en till kopp té.. Efter att min klantighet totalt förstörde det lilla kaffet som fanns kvar :( buää!

Och för fan! Vi har ju badat idag!
plask plask plask :P

Vi lade märke till en 50 årig hunk på badet, haha! Helt sjukt.. såg ut som en dressman karl!
Påväg ut såg vi alldeles för mycket av honom eftersom dörren till herrarnas var helt öppen.. Där gick han, opps...
Emma skådade hans kära.. hahahaha!

Ahja!
Nu pyser jag,. hojna damen blev uttråkad när jag satte mig här.. tror jag!..
Eller så kom hon på att det var en utomordentlig bra grej att skylla på så hon utan dåligt samvete kan sätta sig framför teven! :P

G´night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback