Spice Girls

Lyssnar runt på gamla spice girls låtar, gosh va bra dom är! ;)

Mina favoriter är Goodbye & Viva forever, vackra texter! Sen så är ju klassikerna Wannabe & spice up your life, haha Yeah!

Do you still remember
How we used to be Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Young love in the sun
Felt like my saviour, my spirit I gave ya We'd only just begun

Hasta Manana,
 Always be mine


- Viva forever



Hur som helst, promenaden igår blev i 3 - 4 timmar, och jag fick cepe ont i svanken.. Min trasiga svank & arm MÅSTE fixas.. Varför vill dom inte hjälpa mig.. buhuu... =(

Idag är det fredag, jag är fortfarande nykter ;> Och ska vara det hela helgen..  Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen fixa mig och bege mig till mysan :)  Vi ska käka burgare och ta en prommis till kioskpiraten, sen se idol! =D

Bordes börja fixa mig nu!

Svaret på frågan var iaf:
" FALSKT - Både mannen och kvinnan har ett gemensamt ansvar för sitt sexliv.
Hon kan ju tillexempel smeka honom till orgasm."

haha wtf?

...och hörrni, var starka! Oftast är vi så mycke starkare än vi tror..




Ha en härlig Fredag! =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, dom är supersöta! Dock används dom inte mer pågrund av min skada.. så synd. Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback