Snö & löshår!

Det har SNÖAT! =) Jag blev hur glad som helst igår när jag såg dom små flingorna!! =) Helt underbart!

Jag fick löshåret idag också! Skitfint hår är de =) Vart dock för kort för mitt tycke, det är 40 centimeter, och det visade sig att det 'är mitt hår också.. suck.. Det blev ju självklart fint ändå, MEN, vill iaf liite längre. Så nu säljer jag detta löshår! =)

Det är svart, 40 centimeter, svart lim =)
Jag rekommenderar verkligen det här håret, det är jättebra! Och det slits inte alls! Jag plattar, tvättar, färgar och det håller sig fint länge!


Säljer Håret & Limmet för 440 kronor =) Så säg till om ni är intresserade av lite extra hår!



Nu ska jag och Hannis på promenad med jyckarna! Hon har skaffat sig en ny krake, han är stor som ett HUS men snäll som ett lamm! Lukas heter han =) han är söt söt söt!

Nu kom dom! Så nu drar vi, hejshejshejs!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG VILL HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

förresten, vilket färg är det? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback