Pierre & Bär!

Pierre är söt & bär är gott.. Iallafall blåbär :) Mums!


Nu ska jag börja se en ny serie som jag har laddat hem, hoppas den är bra, Den heter Lipstick Jungle :)
Jag säger till om den är något som är värt att se =) Nu skriver nån på msn, ska kolla vem det är..

Det var thomas! =) Han är JÄMT glad.. helt otroligt.. sen om han nångång är arg eller irriterad kan man inte göra annat än skratta, för han ser så "inte arg ut".. Haha :D


Xena har däckat i sängen.. Ska ta bildbevis!



Där ligger hon!.. Ser ni munnen? Va röd den är =/
Vi har varit till veterinären idag och fått lite antibiotika till lillgrisen! =)
Min hund är dammallergiker..haha..suck.


Äh, nu ska jag se min serie!





Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback