Morrn morrn! (:

XENA HAR FYLLT TVÅ ÅR! :D hihi.. i fredas.. :) Lillus.. <3

Nu sitter jag med jackan på och väntar på att mamma ska bli klar och skjutsa hem mig.. wii!
Tänkte städa lite och sen ta mej en prommis med xena.. Kanske jag plingar hanna och sophie och frågar om dom vill följa =)
Vi får se, vi får se..

Nu ska jag ut och leka i snön! Jag skulle bli ett perfekt snö monster! Oh shit, hur stavas det? Det bara nästan måste stavas sådär? Månster, Monster.. eller? Shit, jag har black out... Med O måste det vara, det andra ser helt bisarrt ut..

aja, nog om det.. Nu ska jag stänga ner Molly Sandén - Hallelujah och börja röra mig hemåt..

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har så rätt, visst heter det monster :). Du är rätt gullig när du svammlar på sådär :P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback