Men hjälp mig!

haha, hade så otroligt trist så jag loggade in på lunarstorm och kollade, hade blivit kommenterad av en kille på en bild, så jag gick in och kollade.. Det här var hans dagboksinlägg.. Hans enda..






Jag kunde inte hålla mig från att kommentera ;D Såhär skrev jag!

Elin5 F20 Från Piteå, Idag 15:55
Du verkar ha mycket inre aggressioner, och det verkar vara jobbigt.
Och det är skit trist att du tycker som du gör..
Men för mig verkar du bitter & ensam, och det känns ännu tråkigare..
Du har delvis rätt i det du skriver. Självklart ska man acceptera dig för just den DU är, det är det som gör dig till dig! Men då måste ju du acceptera andra människor för vilka dom är?
Jag accepterar dig för den du är och hade du formulerat det här inlägget bättre och inte skrivit att alla är idioter och förtjänar att dö, hade du haft min respekt också.

Så vi får väl se vad han svarar :P

Nu ska jag tvätta ut färgen sen sticka till mammis och äta =) MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback