Hemma igen!

Nu har jag vart hos boffan och druckit två koppar té, pratat strunt OCH löst ett barnkorsord, creds till mig!
Just nu ångrar jag att jag åt upp maten jag fick av mamma, för jag hade velat ha den nu =( BLÄ..

Fast då hade jag ju iofs säkert mått super illa om jag inte hade ätit någonting alls..

Jag är faktiskt till och med trött, men säger jag att jag ska försöka sova så ljuger jag bara.. Jag lyckas ändå alltid fastna i nått spel eller dylikt.. Suckas...

HUR SOM HELST!  Såå, ska jag fan ta och spela lite onlinespel! Wiiiho.. Om jag inte minns fel så tror jag att mamma skickade med JUL KÖTTBULLAR, och det lovar jag er, det är världens bästa grej! Hon gjorde några i förväg ;) Ska gå och kolla, sen ska jag spela spela spela!


(visst ÄR dom söta?)

Häjjsväjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback