HAHA!

Jag har SÅ kommit på vad jag ska göra! Ett test.. Jag fastnade på snyggast.se och det är ju verkligen fruktansvärda saker som sägs där alltså!.. Hemskt.. Hur kan man vara så elak?

Testet är iaf att jag ska vara medlem där i kanske två veckor, och se vad som skrivs just om Mig.. Haha,. ska bli intressant.
Tycker det ska bli roligt, jag bryr mig faktiskt inte ett skit och tar heller inte åt mig. Men seriöst, om ni är känsliga och tar åt er av andras kommentarer så bli fan inte medlem där. Dom är brutalt elaka.

Nu ska jag mixxtra ihop något!..

Fan att jag inte hade stora boobs, för då hade jag provat två olika bilder, en boob bild och en ansikts bild så hade ni fått se vilken skillnad!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Värst vad du fyndat då ;O Vadå brukar du va finkladd på julafton och så? Jag brukar ha typ.. ja alltså fina men ändå myskläder haha. Myser med familjen liksom ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback