Dont look back got a new direction!

tralalallaa.. just like a tattoo,.-

Jahaja, vad gör man idag? Absolut ingenting.. har tjattrat lite med zandrisen i telefonen och ätit upp det lilla som var kvar av emmas sallad. MUMS! ... (och Ja, jag frågade först) ;D


Natten kysste mig godmorgon
en ny dag nya möjligheter till vadå?
jag låg kvar i sängen stirrade på tapeten som dekorerade mina väggar
sedan stirrade jag upp i taket som skyddade mig från regn
vem skyddar mig från världen?
jag blundade
vem skyddar världen?
det är kanske inte det som är det viktigaste
det är innehållet som räknas
det är insidan som räknas
det är vi som räknas
jag öppnade ögonen
stirrade upp i taket som skyddar mig från regn
sedan gick jag upp för att skapa nya möjligheter


Jag vill fortfarande att snön ska komma, MASSOR!
Whyy whyy whyy, got dammit WHY?!

Aja, det är bara att tålmodigt vänta.. Jag vet ju att jag kommer bli less de efter några veckor, som vanligt..



Xena ligger bakom mig och tuggar på sitt ben, jag har rätt hög musik, men jag hör ändå knaspret. Hon älskar ben!




Det här måste vara det tråkigaste inlägget på länge! Jag har verkligen ingenting att skriva!.. Vad gör jag? Tjae, hmms.. Tänkte byta om alldeles strax och emma är påväg.. Tror jag ska hjälpa sophie med nå lådor, men ska på mysans tupperware-tjosan =)
Tror jag ska ringa och fråga henne om hon blir jätte ledsen om jag dyker upp på nästa istället, kanske mammis kan följa med också =) Kändes som jag fick det lite ört! Ringer henne på ett tag =)

Annars väntar jag väl på att älsklo ska ringa så man får höra rösten som gör en så glad! Han har varit sjuk, jag får alltid oroa mig! suck suck.. Haha.. ;P

Hahaha hojna ÄR ju för söt!

Snack om söta hundar!

Elin^ says: haha så söta!
Sophie^Let me shine for you^ says: mm
Sophie^Let me shine for you^ says: Dexter är såå söt
Sophie^Let me shine for you^ says: nej vad skriver jag
Sophie^Let me shine for you^ says: hahaha
Sophie^Let me shine for you^ says: Bra
Sophie^Let me shine for you^ says: du skrev söt
Sophie^Let me shine for you^ says: hahaha
Sophie^Let me shine for you^ says: omg ibland spökar mitt huvud




Soffi proppis!
What would i do without you?




Älskar älskar älskar!
v


Kommentarer
Postat av: Sophie

haha får jag igen för emobilden:P hahaha

Btw halloween bilderna måste ju upp jävla sladd krångel!!

Nu ska jag sova :D natt söt

P.s jag klarar mig inte utan dig heller^^

Postat av: G

Hejsan! Intresserade av ny design till din blogg? Nu finns en fräsch bloggdesign på http://babbidesign.blogg.se Kika in, välkommen!

2008-11-06 @ 03:47:20
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback