Burning inside!

Här får ni en bra låt som spelas massor massor massor i mina högtalare!! =)



Takida for the win! (:


Jaha, då har man vaknat och allt shit! Jag hann bara slå upp ögonen så ringde jag pierre! Jag erkänner att det var mycket för att jag drömde nå jätte äckligt.. Så var bara tvungen höra hans röst lite sådär snabbt :)

Hur som helst så är det ju hur mycket snö som helst ute??!


Ser ju dock typ skitlite ut på bilden?!
Tog på en nyvaken Xena också.. hihi :)

Nä undra om jag bordes ha hoppat in i duschen... Dusch eller frukost..Hmms...
Jag har ju fastnat i ett spel jag hitta..



Hehe, där är det!
Inge beroendeframkallande, loovar! ;>

http://www.nitrome.com/games/bomba/


Nä, nu ska jag härma emma och göra varm oboy! Möjligtvis en liten macka också. =) Mumma!
Bordes lägga fram köttfärsen också så den är tinad sen.. Smart smart!  :)

Puss & Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback