En sån dag!

Jag har precis kunnat slappna av! Idag har jag fan i mig hållit igång!
Jobbade till tidiga tvåtiden tror jag det var, vi blev klara ganska fort.. Sen for jag raka spåret hem och ut med min lilla påhälsning Tindra.

Springer och tar en bild! =)



Hmmss.. Närkontakt av den håriga delen av min soffa... Det var faktiskt det enda jag inte kunde göra idag i min storstädning.. Det var att damsuga soffan.. Jag hittade tamää tusan inte det speciella "soffskaftet"... Det var lite trist...
Ska söka, ska söka!



Där är dom båda,.- Vi har till och med hunnit vara förbi hos pappa & busat OCH käkat tacos!.. Mums.. Tack pappis <3

Nu ska jag springa iväg och blossa i mig en cancerpinne.. Dåligt jag vet.. Undra hur många dåliga saker jag gör varje dag.. Som är dåliga för mig själv det vill säga.. haha! Ajja!

En sak till vill jag säga innan jag går..

GRATTIIS EMMA TILL KÖRKORTET!


Kommentarer
Postat av: emma

TACKAAAARR!! :D lite sent påkommet att läsa din blogg, eller någons överhuvudtaget.. känner mig inte så sugen att sitta vid datorn ':D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback