Bara en av mig!

I dont wanna feel like this, i dont wanna feel like this.
I wanna be somebody new, to you.



Jag är en förvirrad själ! Det brukar ju ändå oftast gå att klura ut hur folk tänker, men den här gången så NEJ..
Big no no this time.. He gå it!

Att välja lycka!
"Allt kan man ta ifrån människan.
Utom en sak -
den yttersta friheten att välja förhållningssätt till det som livet för med sig"


Det är ju så himla sant. Hur kommer det säg att man oftast & nästan alltid vet svaret, men väljer att gå runt de? Varför orkar man inte ta tag i det som tynger en, när man vet att det hjälper en i slutändan? Jag finns ju här för att leva mitt liv, vara lycklig, växa i mig själv och få ut så mycket av livet som möjligt! Men ändå så väljer man den väg som får en att gå åt andra hållet. W H Y ?
Jävla mysko det där.. Men det gäller att tänka positivt och högt om sig själv! Det finns ju faktiskt bara en av mig och det är Jag!


PUSS



Kommentarer
Postat av: Jickan

"Allt kan man ta ifrån människan.

Utom en sak -

den yttersta friheten att välja förhållningssätt till det som livet för med sig"

Och det är så sant som det var sagt!!!





2008-12-10 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback