Sjukling, de är jag!

Men börjar väl gå mot bättringsvägen! =) wiiho!
Idag har jag inte gjort mycket nämntvärt.. Vaknade av mammis som var här och hämtade xena och la in lite mat i kylskåpet.. Slog på Ett päron till farsa firar jul, och slumrade om en stund.. Sen kom sophie över en stund och vi for på statoil! Sen for jag till pappis och käkade.. Där var jag ett tag, sen nu är jag hemma! Och här har jag då bara suttit här och pratat med jaqueline i telen :)

Nu vet jag då inte vad jag ska göra? Klockan är redan åtta?,.- Blä.. Kanske laddar hem något eller så :P

Hur som helst så ska jag ladda upp några grejer jag säljer, men jag tror jag gör det i en speciell mapp :D eller vad man ska kalla det, kategori, kanske..



PS, Jag har nybakade bullar ifall det är nån som vågar sig hit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback