Praktik!

I TOTALLT MADE IT! =) Klockrent..
Blev hur glad som helst.. Fick min praktik på Cubus! Att faktiskt få vara på ett ställe man vill? - helt otroligt!

Jag måste dock gå och göra mig nå käk. För jag är så hungrig så jag håller på att dö!,.- Fick värsta illamåenderuset på cubus, haha. bra tillfälle ;) men det gick alldeles utmärkt.. Skulle dock egentligen förbi my, men min mobil dog och jag kände att jag var bara tvungen att fara hem och lägga mig ner ett tag.. Så ska ringa henne så fort jag är klar med det här!

Sitter och pratar med thomas från Block 44, för så cool är jag! =) Jag vill ha låten, Kashen, den är bra! Jag gillar block 44.. :) Han är trevlig =)
Jag tror dock han tycker jag är knäpp!

Jag- Shit va fort det gick att få låten! Jag skickade en bild till jaqueline för typ tio minuter sen och den är då inte klar än!
Jag - och däär pratade jag med dig som att jag kände dig...
Jag - Haha..
Tomas - Ehhmm okeeej ^^
Jag - och däär började du tycka jag är knäpp, bäst att pysa innan det blir värre! ;P

Haha.. Han fortsatte dock prata =)
Men nu har jag inte tid nå mer, ska alldeles strax göra en hamburgare och ringa mysan (L) ...

Det här är min gubbe när han jobbar!



Han gör ett bra jobb! Utan tvekan.. :)

Här visar xena och halle deras kärlek!



Och sist men inte minst!!



JAG I SNÖN! Ser ut som ett kissmångo.. Men jag är ju trotsallt ett snö monster, så jag får se ut så! =)

Jag och Emma O mätte oss igår! Hon var 165 och jag var 169!! HÖR NI?!?!? Shit.. ;) Tall woman ffs!

Nu ringer det!!

MAT NU! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag trodde jag var 166 :( Ledsen i ögat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback