Nyårsafton!

Jag och Jaqueline ska vara lika nyktra som någon som aldrig har druckit =) Skönt.. Nyktra Juldagen också :)


Kan säga att vi har haft en fruktansvärt rolig morgon..

Klockan nio flög fönstret upp i en jävla smäll och en kruka flyger rakt i Jaquelines huvve!
Ni skulle ha sett våra miner, jaqueline ligger och säger aj aj aj och ser alldeles ledsen ut, medans jag är i chock och säger hur gick de? hur gick de? hur gick de?? Och tog lite på hennes huvud.. Sen flyttade jag på den spruckna krukan.. ! Haha sen skrattade vi högljutt!..och stängde fönstret!

Somnade om en stund, sen vaknade jag men J var stendöd, så jag gick upp och släppte ut hundarna och sånt, sen hoppade jag in i duschen :)

Jaqueline sov länge, mycke längre än vad hon brukar.. Sen precis när jag kom ut ur duschen säger hon, nyvaken, "Jag blev ju trotsallt nockad av krukan, det var nog därför jag sov såhär länge."


Iförrgår gick vi förbi mamma på våran prommis.. Vi lånade hennes spark.. satans! Sparken kan aldrig ha gått fortare än den gick när halle & xena såg fyra hundar 100 meter fram! =)
Iaf så, igår sparkade vi tillbaka sparken till mamma, men påväg dit kommer en STOR hund framrusande, han var arg!.. Shit va läskigt det var, han högg till och med mot xena!.. Sen mot halle, och dom började som "små-bråka"
Och hundens ägare var förbannad, hon ropade och skrek och försökte verkligen få fast han, och tillslut gick det!
Huvva, det var läskigt.. Man är ju så rädd att dom ska bita ihjäl varann alltså..

Ja jissses.. Nu ska jag ta och försöka vika ihop lite kläder jag drog fram igår..Suck!

Ha en trevlig nyårsafton!


Kommentarer
Postat av: J

Ja den där jävla krukan alltså.. Fan va ont jag har haft! haha. Jag har precis släppt av dig på jobbet och nu ska jag hålla mig vaken till du slutar för då har du lovat att vi ska ta en pn! XoXo (vi är så roliga)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback