Morron morron!

Jahapp! Ännu en dag att ta tag i =) Har precis varit hos sjukgymnasten igen,.- Hon är rolig!

Läste just i metro, som jag plockade på mig på step in, att en kvinna har opererat ögonen.. Hon ville göra så det inte såg så hängit ut typ. Och nu kan hon inte blunda.. Shiit! Det ska vara på insider ikväll, klockan nio! =)

Tänk att det seriöst kan gå sådär snett! Hon har stämt både läkaren och kliniken.. Det var i stockholm.. galet galet!


Jag tror jag ska titta på senaste gossip nu eftersom jag inte gjorde det igår ;D Wiihoo!
Och imorron ska jag gå upp tidigt, för jag måste på stan och söka en praktik!.. Håll tummarna för mig!!

Gossip nu,.-


( älskar & saknar )

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback