Måste sova!

Jaqueline står i duschen och dit är jag alldeles strax påväg! Vi har experimenterat, resultatet tar vi en annan gång.. Haha!.
Annars så har vi typ inte gjort speciellt mycket.. Jag har storstädat hela lägenheten medans J låg och sov =)
Nu ropade hon.. Hon hade sönder min kam jag fick av pirre.. haha! Hon erbjöd sig att limma ihop den. Jag gav henne en ny kam och lät henne fortsätta. ;D

Hon pratar med sig själv hör jag.. hahaha... nånting om en handduk tror jag..

Jag ville dricka mjölk + oboy + skaka, för drygt två timmar sedan.. Sa hur hon skulle göra:

Elin - Jaqueline! Vi måste blanda oboy och du vet skaka den sådär så det blir supergott..
Jaqueline - OK! Men hur gör jag?
Elin - Ja.. Du måste ju skaka mjölken =)
Jaqueline - Eh, vadå? Hela mjölpaketet eller?

Haha, säger hon och håller i ett öppnat mjölkpaket.. Jisses!

Igår åt vi JULBORD, ett litet.. Vi for och köpte lax, tog mammas julköttbullar, kokade ägg och potatis, MUMS! =P Fan va gott det var..

Nu hör jag hur hon är klar, så nu är det  min tur.. Jag ska inte vara uppe såhär länge.. Men det blev bara ett litet undantag idag.. Förlåt mig elin..

Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback