Kvällen är kommen!

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, skulle egentligen bordas föna håret och gärna platta det också,. Det skulle underlätta morgondagen ;D

Grejen var ju bara den att det kändes så brutalt jobbigt att göra allt det där.. SUCKAS!

men men, jag borde nog egentligen ta och göra det nu på en gång...

För å andra sidan så har jag inte mycke vettiga saker att skriva...

Hmmss...

Jag och Jaqueline for och åkte madrass igår, K U N G! Ångrar att våran lathet fick oss att lämna kameran .. fuck it!

Menmen, nu duschen duschen duschen!




PIRRE KOM HEM! =D

Kommentarer
Postat av: Emma

you've called me? =) vad ville du?;) Ringde upp några gånger men det var upptaget.. så jag tänkte om det var viktigt så ringer du ju upp såklart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback