Gimme more!

Jahapp! Nu har man varit hos sjukgymnasten och påbörjat min värmebehandling i axeln! =) yäääij! Var ungefär samma sak som när jag hade inflammation i "stjärtbenet" ,.- Fast den här gången fick jag nå sladdar och lappar på mig. Haha!
Och precis när jag står och skryter om hur värmetålig jag är, blir det jätte varmt! så jag var tvungen hojta till! pinis! ;P

Nu har jag orkat sminka mig iaf! Ides inte göra det klockan tio, men nu är det klart! Och snart ska jag iväg till vägledningscentrum.. Det blir spännande! Jag vill så gärna ha en praktik! fast dock kanske inte det dom har att erbjuda, men tänkte gå och fråga själv :) hoppas hoppas!

Vet inte riktigt när jag somnade igår egentligen.. Hmmss.. Såg Just a clue, tror jag den hette, OCH det nya desperate!! Fan va bra det är, finns inget bättre än desperate, en stor det kommer att DÖÖÖÖ den dagen dom slutar sända det.. Kommer se om alla avsnitt, om och om igen.. Jag brukar hinna se samma avsnitt mer än 6 gånger på en vecka, medans jag väntar på att nästa ska komma ut!

      

Aaah! Så snygga dom är!

Älskar Toms kommentar:

Tom - Hey! Your guys coldsplash?
CS- Yes sir!
Tom - We are blue edyssey
CS - Yeah we can se that.
CS - Well, after the gig we are having a party at our manegers loft, you guys should come!
Tom- Absotuddely!
Tom - We are just gonna check with our wifes..


Åhh, jag skrattar nå så extremt varje gång.. Det är dock hans kropps språk som gör det så jäkla roligt!!! ;P

Aja, jag borde göra nå mat nu..

Explore the world,
but dont let your ship sale away to far..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback