gah..seriöst?

Varför ska jag vara såhär sjuk?! Första dagen på praktiken, och andra kanske jag måste sjukanmäla mig, INTE coolt!
Jag känner mig som en liten dvärg man har doppat i varm kola, sen vispat runt i en bunke med is.. Sen kört över han med en asfaltsläggare, där chaffisen har hoppat ut och hoppat vilt med spikskor.. Så känner jag mig..

Och hörrni, är det elakt att vara rädd för förståndshandikappade? För seriöst, jag blev praktist sett jagad av en idag! Hade varit på lunch och när jag går tillbaka, WHOA, där står han och  tar riktigt långbensprång efter mig.. lite läskigt.. tyvärr (: Hade ju dock varit ännu läskigare om en fullt "normal" människa hade gjort det. haha..

Nä, nu ni gubbar... Nu ska jag lägga mig i sängen och sova.. Jag tror fan för kvällen.. sju är klockan.. aah, jag tror det ;) kanske jag är lite piggare imorron och slipper sjukanmäla mig!! (=




Kommentarer
Postat av: Emma

tar att det är en av oss som kommer ihåg det då! ;)

Postat av: Emma

Haha okejj ;). Krya på dig ! :)

2008-12-09 @ 01:00:16
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Bea*

Krya på dig!

2008-12-09 @ 01:02:53
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: sara

vilken kille var de du gillade?;) brunhårig eller blond? jag får hooka upp er ;P hahhaha nämen krydd! måste ha varit jag som va utklädd:D jag har btw fått jobb i skell. galet värre va! puss gumman<3

2008-12-09 @ 16:11:48
URL: http://saralindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback