Ännu en fredag!

Idag har jag varit min sista tid hos sjukgymnasten! Hoppas jag slipper fara dit på länge nu =) Dock har jag världens trevligaste sådan! (=

Hur som helst, har typ hunnit vara där, sen for jag och jaqueline in till stan på ett ärende, sen höll jag på att backa över min kära vän Elin... Shit.. *skäms!*  Sen rickardo ut och lånade lite cash, sen sitter jag här! Fan! zta skulle jag ju ringa upp. Det blev lite stressigt, gör det så fort jag skrivit klart!
Nu sitter jag som sagt här, jaqueline är och tränar.. Jag borde börja fixa mig snart känns det som =)
 
Sitter och lyssnar lite på Caroline af ugglas! FTW

Hon är klok & konstig ;D

Allmänt så vet jag inte hur jag ska yttra mig om någonting längre.. Suck suck suck.. 
Som man säger här uppe "- Ja pall it! "


Moving closer let go
Getting weaker and still you don't know
Why tomorrow comes alone
And now it's gone


Ja JESUS KRISTUS! Ge mig förmågan att INTE BRY mig.. plx?

Hmm.. stoppade jag in


"Hur ska jag få dig, hur ska jag få dig att förstå, att jag orkar inte längre, men jag är här för dig ändå. För jag ska ge dig tid, den tid, den tid, den tid det taaaaaaaaar! "

- caroline af ugglas,.-



He gjord it ja!


Kanske björkliden på nyår? ;P kräver betänketid!



(de är tur man jämt är schnygg)

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback