Tisdag, alldeles strax Onsdag! ;D

Ja vad säger man!
Idag har i stort sett bara suttit i bilen.. fan va less man är.. haha! (:

Dagarna bara går & går, men det börjar närma sig sitt slut.. STUDENTEN! Guu va lycklig jag kommer att vara ;P No more school! Jag längtar!


Imorron är en jobbig dag.. Måste seriöst upp sju.. Jag känner att jag inte kommer att göra det.. men jag MÅSTE!,.- måste ställa in mig på att jag ska göra det,. så jag verkligen GÖR DET!
Kan tänka på att vi är lediga torsdag och fredag såå.. hihi !

Johan yrar en massa om att vi inte har någon apu, men att vi ändå har det.. Och att det bara är en vecka kvar, alltså två dagars APU,. hmm.. han förvirrar mig! Extremt!
Nu fick jag allting förklarat..

Du lyser upp min dag! (:


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback