Konstig känsla

Det är svårt att kontrollera sina känslor, och vad har man egentligen för känslor? Jag kan inte förklara. Inte ens för mig själv. Varför blir jag så glad? Det var längesen jag hade den slags närheten och kanske beror det på det.
Men just det där att jag blir så himla glad!! Allt känns som förr, och tror att det gör mig väldigt glad också, så det kanske bygger på hela grejen? ...
Nu ställs jag inför olika val, och vet ärligt inte riktigt vad jag ska välja? Jag känner själv att jag måste följa mina känslor, men det blir inte alltid rätt, inte ofta, ska man väl säga... Men vad gör man om man aldrig försöker? Då står man bara där och får aldrig veta ifall det skulle ha funkat eller inte.
Jag tror även att mycket hänger på att jag är less på att vara själv, och vill verkligen  ha någon att dela vardagen med, visst, det är helt okej att vara själv ett tag... och självklart har jag mina vänner, som är det bästa jag vet.. och jag tror inte dom förstår egentligen hur mycket jag verkligen älskar dom.. Men det är inte samma närhet..
Jag har en dröm, och skulle den gå i uppfyllelse skulle jag nog vara världens lyckligaste människa ;D



Annars har dagen varit en av de bästa, på länge ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback